woensdag 26 september 2007

De slungelige bungel dans

Hoofd naar voren, rug gebold, armen langs je lichaam heen en weer laten bungelen en glimlachend als een garnaal die drie dagen lang in BullDog heeft gezeten genietend van de witte weduwen. Meng al deze dingen samen en je krijgt behalve een garnalencocktail ook dé slungelige-bungel-danser.

Let maar eens op als je weer uitgaat. Ze stuiteren rebels door de maat heen en denken dat ze een reïncarnatie van L-Vis zijn. Wat mij betreft mogen ze dan ook gelijk de building verlaten.

De slungelige bungel dansers zijn gelukkig maar een select groepje. De grootste bedreiging vormen de bakvissen. Hoofd naar achter, tieten naar voren of je nou een volle cup C hebt (wat overigens de perfecte maat is. Mijn achternaam begint niets voor niets met de C) of een miezerige cup –A (hoop niet dat ik bepaalde mensen nu op hun tietjes trap.)

(Vind je ook niet dat het nogal onoverzichtelijk wordt met al die haakjes en gedachtes die tussen mijn teksten dwarrelen. Ik had me nog zo voorgenomen om te minderen, al mijn AH-meetings (anonieme haakjesgebruikers) zijn naar de knoppen. Net als ik denk dat het niet erger kan worden zie ik dat ik net zelfs haakjes in haakjes heb gebruikt. Maar goed ik dwaal af, terug to the ‘backfishen’).

Bil naar achter, gepruilde lipglosslipjes, geile blik in hun ogen en wiegen met die heupen. Op hun reuzenhakken wankelen ze, net als kindertjes die voor het eerst leren lopen, naar de dansvloer. Eenmaal aangekomen strijken ze hun haar glad en nemen ze de beginpositie aan. Vanaf daar gaan ze voluit. Als je het voor het eerst ziet weet je niet wat je overkomt. Het lijken wel jarenlange seksueel gefrustreerde kippen. Eerst zitten ze een beetje aan zichzelf te plukken. Handen glijden over en naar verboden plekjes. Als je het van een afstandje gade slaat is het een soort van droogmasturberendschouwspel. Na enkele luttele minuten komen de hitsige hanen in het spel. Het monogedrag verandert in polygedrag en uiteindelijk krijg je een soort van droogneukmonopoly. De oerelementen van de mens komen naar boven en alles is gericht op de voortplanting. Al die mooie kippetjes zo voor het oprapen. De haantjes knijpen bij voorbaat al in hun handen (voor zover dat natuurlijk mogelijk is. Shit weer haakjes.)

Maar dan gebeurt het onoverkomelijke. Het muziek stopt en de kippen veranderen weer in chickies. Ze gaan uit de danspositie en weer terug in de barhangpositie avec les Breezérs.
En even denk je terug te zijn uit de Twilightzone, totdat de DJ weer op play drukt en de parendans weer van voor af aan begint.

Geen opmerkingen: